Politica de Confidențialitate
Siguranța și confidențialitatea informațiilor dumneavoastră sunt de o importanță capitală pentru noi la Heritage Wine Vault, un distribuitor de vinuri fine care se specializează în furnizarea de vinuri premium din cele mai renumite vinării din întreaga lume. Prin această Politică de Confidențialitate, ne angajăm să protejăm confidențialitatea dumneavoastră și să ne asigurăm că informațiile dumneavoastră personale sunt gestionate cu cea mai mare grijă și responsabilitate.
Următoarea notificare este concepută pentru a vă informa cu privire la aspectele procesării datelor dumneavoastră personale și la drepturile pe care le aveți în legătură cu această procesare conform:
Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor personale, publicată la 14.10.2011 în Monitorul Oficial nr. 170-175 art. 492, modificată prin Legea Parlamentului nr. 155 din 15.07.2022, publicată la 05.08.2022 în Monitorul Oficial nr. 246-250, în vigoare din 05.09.2022.
1. Informații generale
Noi, Heritage Wine Vault (denumită în continuare „Compania”), suntem operatorul în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (denumit în continuare „GDPR”).
2. Scopul procesării și categoriile de date procesate
În acest sens, scopurile pentru care datele personale sunt procesate de către Companie sunt următoarele:
- furnizarea de servicii de distribuție a vinurilor fine;
- promovarea colecțiilor exclusive de vinuri;
- organizarea de evenimente, degustări și experiențe legate de vinuri;
- programe de loialitate și implicare a clienților.
Pentru a îndeplini scopurile din domeniul distribuției și promovării, Compania procesează datele personale în următoarele operațiuni:
- întocmirea documentelor necesare pentru contractele de vânzare cu clienții noștri, în toate etapele;
- întocmirea documentelor necesare pentru pregătirea materialelor pentru promovarea vinurilor noastre și furnizarea serviciilor de distribuție, în toate etapele;
- transmiterea regulată de informații și oferte comerciale prin newsletter/e-mail/materiale promoționale;
- gestionarea bazelor de date interne;
- identificarea corectă a clienților atunci când doresc să beneficieze de un serviciu;
- furnizarea de informații despre evenimentele organizate de Companie;
- participarea la sondaje privind ofertele și serviciile Companiei în legătură cu satisfacția clienților;
- solicitarea și utilizarea informațiilor privind preferințele pentru vinuri și alte date relevante din diverse surse.
Următoarele categorii de date sunt procesate în cadrul Companiei:
- Nume, prenume, domiciliu/reședință, serie și număr al actului de identitate, IDNP, naționalitate, dată de naștere, adresă de e-mail, numere de telefon și/sau mobil, număr de fax (dacă este cazul), date din documentele de proprietate ale afacerii (inclusiv istoricul și extrasele autorităților competente);
- Contactul clientului cu Compania, cum ar fi înregistrarea pe site-ul nostru, un e-mail sau o scrisoare trimisă, sau alte înregistrări de contact cu Compania;
- Informațiile contului clientului, cum ar fi numerele de cont sau alte informații legate de contul clientului sau incluse în contractul de gestionare a relației de afaceri cu fiecare client;
- Informații legate de securitate: Compania va colecta parole, indici și informații similare de securitate folosite pentru autentificare și acces la conturi și servicii (pentru conturile online deschise de fiecare client pe site-ul Companiei);
- Preferințele clienților pentru vinuri, produse și servicii când clienții le comunică Companiei sau atunci când Compania presupune care sunt acestea, pe baza modului în care clienții utilizează produsele și serviciile Companiei; astfel Compania va putea prioritiza ce interesează clientul;
- Preferințele de marketing;
- Consultați secțiunea privind Cookies pentru detalii despre ce colectează Compania prin cookies;
- Istoricul navigării. Dacă se acordă permisiunea, Compania colectează categorii de site-uri web pe care vizitatorii site-ului nostru le-au navigat de pe telefonul lor mobil, dispozitiv sau PC, de exemplu știri. Totuși, Compania nu va păstra istoricul site-urilor vizitate de vizitatorii site-ului nostru, acest lucru fiind limitat la o perioadă scurtă pentru a permite realizarea conexiunii. Compania utilizează aceste informații pentru a trimite oferte de marketing personalizate sau pentru a afișa reclame. Vizitatorii pot opta pentru a nu primi reclame accesând secțiunea Cookies de pe site-ul Companiei sau, în cazul marketingului, prin dezabonare accesând primul newsletter primit.
- Informații pe care Compania le obține din alte surse, cum ar fi autorități publice sau private, agenții de prevenire a fraudei și alți furnizori de date. Acestea includ date demografice, de interes și comportament de navigare.
- Pentru programul de loialitate constând în oferirea de beneficii, reduceri, rabaturi pentru a recompensa loialitatea;
- Răspunsuri la invitații și confirmări de participare la evenimente.
Datele personale pe care le procesăm sunt în principal date de identificare, tranzacționale, financiare, demografice, de locație sau alte date personale pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse atunci când deveniți clientul nostru sau utilizați produsele sau serviciile noastre.
Datele sensibile personale dezvăluie originea rasială și etnică, opiniile politice, credințele religioase și filosofice, datele genetice, datele biometrice, datele de sănătate, sau datele referitoare la viața sau orientarea dumneavoastră sexuală.
COMPANIA NU COLECTEAZĂ ÎN MOD INTENȚIONAT DATE SENSIBILE PERSONALE DE LA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU STORARE.
3. Temeiul juridic al procesării
Temeiul juridic pentru colectarea și procesarea datelor dumneavoastră pentru fiecare dintre scopurile menționate mai sus este:
- Contractele pentru furnizarea de servicii de distribuție a vinurilor, precum și contractele cu terți la care sunteți parte sau solicitarea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract.
- Interesele legitime ale Companiei, de exemplu, prevenirea fraudei, menținerea securității serviciilor noastre, marketingul direct și îmbunătățirea serviciilor. Atunci când ne bazăm pe acest temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastră, evaluăm interesele noastre de afaceri pentru a ne asigura că nu le depășesc drepturile dumneavoastră. În plus, în anumite cazuri aveți dreptul de a vă opune unei astfel de procesări.
- Respectarea unei obligații legale obligatorii, de exemplu, cerințele contabile și fiscale, care sunt reglementate prin politici interne stricte (cum ar fi perioadele de stocare) și proceduri, precum și dreptul de a restricționa utilizarea propriei noastre date, care controlează amploarea serviciilor pe care le furnizăm.
- În plus, în măsura în care ați fost de acord, aceasta reprezintă consimțământul dumneavoastră. Procesarea datelor personale pe baza consimțământului este un scop suplimentar față de procesarea datelor personale pentru executarea contractului la care sunteți parte și nu determină furnizarea serviciilor.
- Procesarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini de interes public.
Vom colecta datele dumneavoastră personale atunci când, de exemplu:
- Utilizați oricare dintre serviciile noastre;
- Vă înregistrați pentru un anumit serviciu;
- Vă abonați la newsletterul nostru sau la alte servicii;
- Contactați Compania prin diverse canale sau solicitați informații despre un serviciu;
- Vizitați sau navigați pe site-ul nostru;
- Ați acordat permisiunea altor companii, cum ar fi partenerii noștri de afaceri sau asociații noștri, precum și furnizorii sau contractorii terți pentru a utiliza informațiile dumneavoastră.
4. Dezvăluirea informațiilor către terți
Nu divulgăm informațiile dumneavoastră personale unor terți, exceptând cazurile prevăzute de lege sau în măsura necesară pentru îndeplinirea obligațiilor noastre. Acestea includ parteneri de afaceri, contractori sau alte entități care furnizează servicii în numele nostru sau în scopuri legale.
5. Drepturile dumneavoastră
În conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor personale, aveți următoarele drepturi în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale:
- Accesul la date: aveți dreptul de a solicita o copie a datelor dumneavoastră personale pe care le deținem.
- Rectificare: dacă orice date personale sunt incorecte, aveți dreptul de a solicita corectarea acestora.
- Ștergere: aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale în anumite condiții.
- Restricționarea procesării: aveți dreptul de a solicita restricționarea procesării datelor dumneavoastră personale în anumite condiții.
- Opoziție față de procesare: aveți dreptul de a vă opune procesării datelor dumneavoastră personale în anumite condiții.
Pentru a exercita aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la contact@heritagewinevault.com.